امشب از قلم اقتاده ام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2287
بازدید کل : 75336
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 32
:: بازدید ماه : 2287
:: بازدید سال : 8832
:: بازدید کلی : 75336

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
امشب از قلم اقتاده ام
دو شنبه 4 تير 1391 ساعت 23:30 | بازدید : 614 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )
 

به نظر میاد که امشب از قلم افتاده باشم، آرزوم بود که من امشب پیش تو وایساده باشم.

چه لباسهای قشنگی، بهت میاد چقدر عزیزم تو میخندی و من از دور دارم اشکامو میریزم.

خوش سلیقه هم که بودی،آره بهتر از من اونه سرتره ازم میدونم اون که میخاستی همونه.

تازه فهمیدم حسودم،دست تو تو دست اونه ای خدا انگاری اونم نقطه ضعفمو میدونه.

حالا تو دست تو حلقه است،دست اون حلقه تو دستات یا من اشتباه میبینم یا دروغ بود همه حرفات...

بله رو بگو گل من، تو ازم خیری ندیدی آرزوم بود که ببینم تو،رخت دامادی.

حالا هر دو حلقه داریم،تو،تو دستت من تو چشمام،توزدی من اما موندم،زیر قولت روی حرفام.

بله رو بگو گل من بگو و شرش رو بکن،من و زندگی بی تو،باورم نمیشه اصلا...

میزنم بیرون از اینجا بله رو میگی نباشم،میرم اون بیرون یه گوشه دست به دامن خداشم.

بله روگفتی تموم شد،دیگه این آخر کاره هی میخام بگم مبارک ولی یغضم نمیزاره.

..




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: